تحویل سوخت مایع به نیروگاه‌ها ۴ میلیارد لیتر افزایش یافت_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران :

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش ۴۳ درصدی تحویل سوخت مایع به نیروگاه‌ها نسبت به پارسال خبر داد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره انتخابات، سیاست، اقتصاد، ورزشی، حوادث، فرهنگ وهنر و گردشگری و سلامتی را در وب سایت خبری دلچسب بخوانید.


به گزارش

خبرگزاری موج


، کرامت ویس‌کرمی در خصوص تحویل سوخت مایع به نیروگاه‌ها او گفت: امسال نسبت به پارسال، ۴ میلیارد لیتر نفت‌گاز و نفت‌کوره بیشتری تحویل نیروگاه‌ها شده است و ‌در کل ۴۲ درصد رشد داشتیم.

او گفت: در ۲۲ روز ابتدایی آذر ۱۴۰۳ به‌طور میانگین روزانه ۴۵ میلیون لیتر نفت‌گاز به نیروگاه‌های سرزمین تحویل شده که این عدد نسبت به زمان شبیه سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ به‌ترتیب ۸ و ۱۴ میلیون لیتر افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران تصریح کرد: افزایش تحویل نفت‌گاز به نیروگاه‌ها به پشتوانه افزایش تشکیل نفت‌گاز در پالایشگاه‌های سرزمین به نزدیک به ۱۲۴ میلیون لیتر در روز و اضافه شدن نزدیک به ۲۴۰۰ نفتکش به ناوگان حمل فرآورده‌های نفتی در دولت چهاردهم حاصل شده است.

ویس‌کرمی با اشاره به برودت دما در روزهای پیش‌ رو اظهار کرد: از هموطنان گرامی تقاضا داریم در مصرف گاز و برق صرفه‌جویی کنند تا فراهم انرژی مورد نیاز سرزمین به‌صورت پایدار انجام شود.


دسته بندی مطالب

اخبار فرهنگی

اخبار فناوری

خبر های اقتصادی

خبرهای ورزشی

اخبار کسب وکار

اخبار پزشکی

[ad_2]
منبع

پیشنهاد ما به شما

ظرفیت تولید روزانه میدان نفتی رشادت ۳۵ هزار بشکه‌ افزایش می‌یابد

ظرفیت تشکیل روزانه میدان نفتی رشادت ۳۵ هزار بشکه‌ افزایش می‌یابد_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب به گزارش خبرگزاری موج آخرین مطالب انجام ۲۰ هزار آنژیوگرافی در …