۲ استقلالی محروم شدند | خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا

[ad_1]

image_printچاپ خبر

بازیکنان و مربیانی که نام شان در زیر نوشته شده، در آخرین مسابقه تیم خود در جام حذفی فصل قبل با دریافت کارت قرمز اخراج شده‌اند و به همین علت در این فصل مطابق مقررات، عضو هر تیمی باشند از وجود در نخستین مسابقه جام حذفی محروم می باشند.

بهزاد غلامپور (مربی) و زبیر نیک نفس  ۲ عضو تیم فوتبال استقلال تهران می باشند که نمی توانند در بازی با مس رفسنجان استقلال را همراهی کنند.

[ad_2]
منبع

پیشنهاد ما به شما

uulf4ojh3

اسپانیا در دام وابستگی به یامال افتاد &#۸۲۱۱; خبرگزاری ورزش ایران

[ad_1] به گزارش دلچسب تساوی غیرمنتظره اسپانیا روبه رو کیپ ورد، او گفت و گو …