اهواز – تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان تمرینات خود را برای ورود به فصل ۱۴۰۶-۱۴۰۵ لیگ برتر از امروز در تهران شروع میکند.
به گزارش خبرنگار مهر، فولاد خوزستان پس از یک فصل پرتنش و با هدایت حمید مطهری در نیمفصل دوم لیگ برتر به مرحله آمادهسازی پیشفصل رسیده است.
این تیم تمرینات خود را در حالی شروع میکند که در فصل گذشته به جمع هشت تیم برتر جام حذفی راه یافت و اکنون با هدف حضور قویتر در فصل جدید، برنامههای آمادهسازی خود را آغاز کرده است.
همزمان با شروع تمرینات، تقویت و تکمیل ترکیب تیم نیز با همکاری کادر فنی در حال انجام است تا فولاد با آمادگی بیشتر در رقابتهای فصل آینده شرکت کند.
باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است که اخبار تکمیلی در خصوص برنامههای آمادهسازی و فعالیتهای نقل و انتقالاتی به زودی از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاعرسانی خواهد شد.