بر اساس گزارش خبرگزاری مهر و بیانات روابط عمومی سازمان فراهم اجتماعی، مصطفی سالاری به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، خدمات پرستاری را بسیار تاثیرگذار در درمان و مداوای بیماران دانست.
مدیرعامل سازمان از جذب تقریباً ۲۸۰۰ نفر از کادر پیراپزشکی که ۲۰۰۰ نفر آنها پرستار هستند در مراکز درمانی این سازمان خبر داد. او اعلام کرد که پس از دریافت مجوز استخدام از سازمان استخدامی کشور، فرآیند استخدام در بخش درمانی آغاز و جزئیات بیشتری اعلام خواهد شد.
سالاری همچنین از شروع پایلوت تعیین تعرفههای جدید خدمات پرستاری در مراکز درمانی سازمان خبر داد و افزود که به زودی پرداختیها بر این اساس تنظیم خواهد شد.
در ابتدای این دیدار، احمد نجاتیان، رئیس کل سازمان نظام پرستاری همراه با تعدادی از اعضای شورای عالی این سازمان، به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
برای دسترسی به جدیدترین اخبار سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و فناوری به پر بینندهترین سایت خبری فارسی زبان تاشکن مراجعه کنید.