دولت برای عبور از ناترازی انرژی، از خودش اغاز کرد_دلچسب

به گزارش دلچسب

سخنگوی دولت:

سخنگوی دولت در شبکه ایکس نوشت: دولت برای عبور از ناترازی انرژی، از خودش اغاز کرده است.



به گزارش خبرگزاری موج،  فاطمه مهاجرانی در ادامه نوشت: مطابق پافشاری رئیس‌جمهور، ضمن صرفه جویی؛ فراهم برق ادارات دولتی از انرژی تجدیدپذیر در دستور کار قرار گرفته است.

به‌زودی ساختمان‌های دولتی انرژی مورد نیاز را از طریق پنل های خورشیدی تامین می کنند و بعد از آن از شبکه عمومی جدا خواهندشد.





آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

اخبار فرهنگی

اخبار فناوری

خبر های اقتصادی

خبرهای ورزشی

اخبار کسب وکار

اخبار پزشکی


منبع

پیشنهاد ما به شما

شکاف علم و ثروت در اقتصاد دانش‌بنیان پابرجاست

شکاف علم و ثروت در اقتصاد دانش‌بنیان پابرجاست_دلچسب

به گزارش دلچسب به گزارش خبرگزاری موج آخرین مطالب اسپانیا در دام وابستگی به یامال …