[ad_1]
به نقل از خبرگزاری ایپنا ؛ پیش از اغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نوشیدنی انرژیزای «هایپ» اسپانسر رسمی منطقهای تیمهای ملی آرژانتین شد و محصولاتی مخصوص با المانهای جام جهانی و تصاویر بازیکنان این تیم انتشار کرد. در آخر مسابقات، لیونل مسی و همتیمیهای او موفق شدند سپس از ۳۶ سال قهرمان جهان شده و تنها جای خالی کارنامه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را پر کنند.
سایت هایپ سپس از بازیهای جام جهانی و در سال ۱۴۰۲، مسابقهای هم تحت گفتن «بازی رو دست بگیر» ترتیب داد و از علاقهمندان به فوتبال خواست به ۱۸ سوال جواب دهند. این سؤالات به تناوب در طول ۶ هفته روی سایت رسمی هایپ قرار گرفت و جهت شد ۱۳۴ هزار نفر داخل سایت شوند. در ادامه ۷ هزار و ۲۰۰ نفر در سایت ثبت نام کرده و ۲ هزار و ۵۰۰ تن نیز به سؤالات جواب دادند.
سطح سختی سؤالات بالا می بود و کاربران نمیتوانستند با جستوجو در اینترنت به راحتی جواب آنها را اشکار کنند. قرار می بود قرعهکشی نهایی برای تعیین سه برنده نهایی، نیمه مردادماه بین همه افرادی برگزار بشود که به هر ۱۸ سوال، جواب صحیح دادهاند، اما در نهایت کمتر از سه نفر موفق شدند به همه سؤالات، جواب درست بدهند. سؤالات با اهداف بازاریابی، سرگرمی و افزایش دانش طرفداران فوتبال طراحی شد و دلنشین این که به قبول فدراسیون فوتبال آرژانتین هم رسید.
در آخر دو نفر توانستند به هر ۱۸ سوال جواب صحیح بدهند و جایزه خود را قطعی کنند. انتخاب نفر سوم با چالشهایی مواجه می بود. سه کاربر تنها یک غلط داشتند و به ۱۷ سوال جواب درست داده بودند. در نهایت برنده سوم از طریق قرعهکشی اشکار شد.
روز پنجشنبه (۲۵ آبان ۱۴۰۲) مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه «بازی رو دست بگیر» با وجود پویا صباغ (مدیر مارکتینگ هایپ در خاورمیانه)، آرش افشین (مدیر برگزاری کمپین)، اهالی رسانه و میهمانان اختصاصی در عمارت «کارمان» برگزار شد. جایزه برندگان این مسابقه، تفاوت بسیاری با دیگر مسابقات شبیه داشت. هرکدام از برندگان مسابقه «بازی رو دست بگیر» یک کیت اورجینال تیم ملی فوتبال آرژانتین با امضای لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته و برنده هشت توپ طلا دریافت کردند.
رضا اسکندری اولین برنده مسابقه می بود که سریعتر از دیگران به همه سؤالات جواب داد. باربد ضرغامی دیگر برندهای می بود که توانست به هر ۱۸ سوال جواب صحیح بدهد. دلنشین اینجا می بود که او علاقه چندانی به فوتبال نداشت، بلکه به پیشنهاد برادر کوچکترش و یقیناً پشتیبانی یکی از دوستان فوتبالی خود موفق شد امتیاز کامل کسب کند. حامد جوادی هم برنده خوششانسی می بود که از بین سه کاربر با ۱۷ جواب درست، شانس دریافت کیت آرژانتین با امضای مسی را اشکار کرد.

یقیناً شرکتکنندگان فرد دیگر هم بودند که در مسابقه «بازی رو دست بگیر» شرکت کردند و هرچند برنده کیت اورجینال و مورد قیمت قهرمان سه دوره جام جهانی نشدند، اما دست پر از سایت هایپ خارج شدند. هر هفته بین همه شرکتکنندگان قرعهکشی انجام شده و به ۱۰ نفر جایزه تعلق گرفت. در این قرعهکشی تفاوتی نداشت کاربران جواب درست یا غلط دادهاند و قرعهکشی بین همه شرکتکنندگان انجام میشد. سپس از ۶ هفته مجموعا ۶۰ جایزه نفیس به همراهان هایپ اهدا شد. این برند اسپانسر آلبی سلسته در سطوح بزرگسالان، زیر ۲۰ سال و زنان بوده و و به طور قانونی حق منفعت گیری از محتوای مرتبط با تیم ملی آرژانتین در بازارهای مربوط را دارد.
منبع