بازیهای رومیزی «بچهزرنگ» به زودی برای اراعه نوروزی داخل بازار خواهد شد.
خبرگزاری موج
، شخصیتهای انیمیشن سینمایی «بچهزرنگ» از ابتدای اکران در قالبهای مختلفی همچون نوشت افزار در بازار اراعه شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و در ادامه تکمیل زنجیره شخصیتپردازی این انیمیشن (مرچندایزینگ) بازیهای رومیزی «بچهزرنگ» بعد از ۵ ماه از اغاز نمایش این تاثییر سینمایی برای اراعه نوروزی داخل بازار میشود.
تا کنون پنج بازی رومیزی برای این انیمیشن سینمایی طراحی شده که به مناسبت عید نوروز از سه بازی رونمایی شده و توسط شرکت بازیتا، داخل بازار خواهد شد. این بازیها مشابه مخاطبان ۶ سال به بالاست و به نوعی طراحی شدهاند که بتوان به طور خانوادگی آنها را بازی کرد.
حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در سخنان کوتاهی درمورد طراحی این بازیها او گفت: سینمای کودک و نوجوان به گفتن یک سینمای استراتژیک، در دوره تازه مورد اهتمام اختصاصی کانون به گفتن متولی کودک و نوجوان سرزمین است و ما معتقدیم پویانمایی یا همان انیمیشن که مؤثرترین رسانه برای مخاطب کودک و نوجوان محسوب میشود، باید بار عمده این ژانر را در سینما به دوش بکشد.
او گفت: ما با تشکیل و اراعه پیوستهای گوناگون برای فیلم بچهزرنگ، همانند بازیهایی که رونمایی شدند، تلاش میکنیم تا نوشته استمرار ربط مخاطب با قهرمان خلق شده و تحقق اهداف کانون در حوزه اثرگذاری بر مخاطب را به گفتن قدمهای سپس از ساخت یک انیمیشن سینمایی، به درستی برداریم.
بازی تیزبین، بازی دست چین و بازی ذره بین، سه بازی می باشند که با حمایتکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری استودیو گروه هنرپویا، توسط شرکت بازیتا طراحی شدهاند و فرایند اراعه گسترده آنها در فروشگاههای کتاب و اسباب بازی، بعد از این رونمایی اغاز میشود.
نمایش انیمیشن سینمایی «بچهزرنگ» درحالی با گذشت پنج ماه از اغاز اکران در سینماهای سرزمین هم چنان ادامه دارد که تا بحال بیشتر از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در سینماهای سرزمین به تماشای آن نشستهاند و این استقبال فروش بیشتر از ۶۲ میلیارد تومانی را برای این فیلم رقم زده است.
منبع