[ad_1]
به گزارش دلچسب
سامسونگ برای سال ۲۰۳۰ برنامههای بزرگی دارد. این شرکت مستقر در کره جنوبی میخواهد تا سال ۲۰۳۰ به بزرگترین تولیدکننده تراشههای نیمههادی جهان تبدیل شود و اکنون فلسفه طراحی محصول تازه خود را نشان داده است که در سال ۲۰۳۰ اجرایی خواهد شد. غول کرهای، چشمانداز خود را ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (۲۸ فروردین) در هفته طراحی میلان ۲۰۲۴ به نمایش خواهد گذاشت.
به گزارش SamMobile، «تیام رو» (TM Roh)، مدیرعامل سامسونگ MX، سرمقاله جدیدی را برای افشای فلسفه طراحی محصول تازه این شرکت و مواردی که میخواهد رفع کند، نوشته است. غول کرهای با فلسفه طراحی محصول تازه خود که Samsung Design Identity 5.0 نام دارد، چند ویژگی ازجمله الزام، نوآوری و هماهنگی را پیش میگیرد.
مدیر ارشد سامسونگ آشکار کرد که آنها بیشتر از ۱۵۰۰ طراح در هفت استودیو طراحی خود از سراسر جهان دارند. آنها از فلسفه طراحی سامسونگ – Inspired by Humans, Creating the Future – منفعت گیری میکنند که از زمان اغاز به کار قسمت موبایل آن در سال ۱۹۹۶ تغییری نکرده است. بااینحال، نحوه زندگی، توانایی زندگی و منفعت گیری مردم از محصولات دائماً درحال تحول است و سامسونگ میخواهد استراتژی خود را برای آینده اصلاح کند.
فلسفه طراحی تازه سامسونگ
سامسونگ با فلسفه طراحی تازه DI 5.0 خود میخواهد محصولاتی با سه ویژگی طراحی بسازد:
- Essential: الزام
- Innovative: نوآوری
- Harmonious: هماهنگی
با طراحی Essential، این شرکت میخواهد روی مقصد مهم محصولات خود تمرکز کند. بهگفتن مثال، گلکسی S24 دارای طراحی نسبتاً ابتدایی با حاشیههای نازک است و از همان زبان طراحی دیگر تلفنهای گلکسی منفعت گیری میکند. طراحی Innovative در محصولات سامسونگ میتواند اشکال مختلفی داشته باشد، همانند قابلیت ترجمه همزمان تماسهای گلکسی S24 و جاروبرقیهایی که بهطور خودکار نوع کف زمین را تشخیص خواهند داد. با طراحی Harmonious، این شرکت میخواهد از طریق SmartThings که همه محصولات سامسونگ را با یکدیگر ادغام میکند، علتسادگی محصولات خود شود.
دسته بندی مطالب
منبع