[ad_1]
به گزارش دلچسب
گوگل تصمیم دارد به ویژگی «AI Overviews» که هفته قبل در جریان اتفاقات Google I/O 24 معارفه شده می بود، تبلیغات اضافه کند. غول موتور جستجو ضمن اظهار این نوشته که کاربران طی آزمایشهای قبلی، نمایش تبلیغات را سودمند دانستهاند، میگوید که تبلیغات فقط در صورتی نمایش داده خواهند شد که مرتبط با اطلاعات کشفشده توسط هوش مصنوعی باشند.
بر پایه پست منتشرشده در وبلاگ گوگل، این شرکت اظهار کرده که بهزودی آزمایش تبلیغات «جستجو و خرید» را در AI Overviews موتور جستجوی خود اغاز خواهد کرد. انگارً این تبلیغات با گفتن «Sponsored» در یک قسمت تازه نمایش داده خواهد شد. این چنین آنها فقط وقتی نمایش داده خواهند شد که با نتایج جستجوی کاربران و اطلاعاتی که هوش مصنوعی موفق به جمعآوری آنها شده، مرتبط باشند.
نحوه نمایش تبلیغات در گوگل «AI Overviews»
به گفتن مثال، اگر بهجستوجو راههایی برای ازبینبردن چین و چروک لباسهای خود باشید، درحالیکه ویژگی هوش مصنوعی «AI Overviews» چند راهحل سریع و وبسایت را به شما اراعه میکند، تبلیغات را نیز در پایینترین قسمت نتایج فهرست میکند.
این چنین تبلیغکنندگانی که قبلاً از کمپینهای خاص گوگل منفعت گیری کردهاند، بهطور خودکار واجد شرایط ظاهرشدن در این دسته از تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند می بود. گوگل مینویسد:
«همانطور که به جلو میرویم، به آزمایش و یادگیری قالبهای تازه ادامه میدهیم و از تبلیغکنندگان و صنعت بازخورد دریافت میکنیم.»
علاوهبراین، گوگل از آزمایش قبلی و بازخورد کاربران بهگفتن بخشی از تصمیم خود برای پیادهسازی تبلیغات یاد میکند. این شرکت در این رابطه میگوید:
«ما شنیدهایم که مردم تبلیغاتی را که در بالا و پایین AI Overviews نشان داده خواهد شد، سودمند میدانند.»
تبلیغات AI Overviews قرار است ابتدا با کاربران مستقر در ایالاتمتحده اغاز به کار کند و سپس در دسترس مناطق دیگر قرار گیرد. بااینحال، گوگل تا این مدت اظهار نکرده است که این کار چه وقتی اغاز میشود.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع