به گزارش دلچسب
هشتمین اجلاس سراسری خورسندی مشتری با رویکرد تشکر از یکصد واحد مشتری مدار روز چهارشنبه ۹ خرداد در محل مرکز همایشهای صدا و سیما با وجود مسئولان عالی رتبه سرزمین و مدیران بنگاههای اقتصادی برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سامان رسانه، در این مراسم، کارگزاری بانک سامان (https://samanbourse.ir/) به واسطه رویکردهای نوین در اراعه خدمات نوآورانه و دیجیتالی نئوبروکر سامان به مشتریان خود، موفق به دریافت تندیس خورسندی مشتری شد. دکتر حمیدرضا مهرآور مدیرعامل و عضو هیئتمدیره کارگزاری بانک سامان با وجود در محل اجلاس تندیس خورسندی مشتری را دریافت نمود.
به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک سامان و به نقل از دبیر اجرایی اجلاس خورسندی، بعد از بازدید کمیته علمی به ریاست دکتر خزائی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، کارگزاری بانک سامان در قسمت کارگزاریها موفق به دریافت تندیس خورسندی مشتریان گردید. شایان ذکر است بازدید و سنجش کمیته علمی در سه مرحله گوناگون به طور راستی آزمایی،ارسال مستندات و سپس وجود تیم هیئت علمی اجلاس در سازمان جهت بازدید نهایی و مستند سازی صورت پذیرفت.
صهای گزینش و پایش صورت گرفته توسط کمیته علمی در کارگروههای گوناگون میتوان به سطح سرویسها و خدمات اراعه شده به مشتریان، بهرهوری، سودآوری و دقت به فناوری و نوآوری شرکت ها اشاره داشت.
شرکت کارگزاری بانک سامان یکی از قدیمیترین شرکتهای عرصه اراعه خدمات کارگزاری نه تنها از اعتبار مناسبی در بین مشتریان برخوردار است بلکه با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات و خورسندی مشتریان کوشیده است مدام در اراعه خدمات نوین پیشتاز باشد. در همین جهت نئوبروکر سامان درگاهی اختصاصی برای اراعه خدمات اعتباری و خدمات نوآورانه صنعت کارگزاری در کنار خدمات رایج سامانههای معاملاتی است. در نئوبروکر سامان خدمات پذیرفتن به طور تماماً دیجیتالی و تنها با چند کلیک انجام میشود.
دسته بندی مطالب
منبع