[ad_1]
به گزارش دلچسب
خبرگزاری موج
، برای اجرای این مطرح، آنها با «Philips MyCreation» که متخصص در طراحی بینظیر راهحلهای روشنایی پایدار با منفعت گیری از فناوری چاپ سهبعدی است، همکاری کردهاند.
به گزارش آیای، این مطرح چاپ مطرحهای نورپردازی سفارشی به روشی کارآمد و پایدار است.
دستیابی به اهداف روشنایی پایدار با فناوری چاپ سه بعدی
مک دونالد زمان بسیاری است که برای رسیدن به این نقطه عطف تلاش کرده است و با چند موسسه نیز سخن بگویید کرده است، اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. این فست فود زنجیرهای به جستوجو یک لامپ دایرهای نیمه شفاف می بود. آنها این چنین میخواستند نقش برجستهای همراه با آن داشته باشند که نمودای مخملی درخشان به همراه داشته باشد.
چاپ سه بعدی به آنها پشتیبانی کرد تا به مقصد خود برسند و در عین حال محصولی پایدارتر با منفعت گیری از مواد قابل بازیافت تشکیل کنند. اهداف پایداری آنها زیاد قوی است و مقصد آنها افت ردپای کربن تا ۶۰ درصد تا سال ۲۰۳۰ است.
مارک پوچرت(Marc Pochert)، مدیر ارشد یکپارچهسازی طراحی جهانی در شرکت مکدونالد، میگوید که مکدونالد برای مدلسازیها و افتتاح فروشگاههای تازه در سراسر جهان این طراحی را انجام میدهد.
او گفت: این معیار برای همه ۳۸ هزار رستوران آنها قابل اجرا خواهد می بود. در مرحله سپس، این فستفود زنجیرهای یک راه حل مقیاسپذیر در زمان زمان کوتاهی تشکیل کند. آنها نیاز داشتند که همه این کارها در یک بازه وقتی مختصر و با دوام بالا انجام شود.
چاپ سه بعدی مک دونالد را به اهداف روشنایی پایدار نزدیک میکند
گروه مک دونالد آشکار کردند که بعد از دیدن نمونه دوم توسط فیلیپس، تقریبا قانع شدهاند. این علتشد که آنها به مقصد مهم طراحی خود نزدیک شوند، چیزی که گروه معتقد می بود هیچ زمان در حقیقت ممکن نیست.
آنچه که شگفتآور است این است که نه تنها این ایده مقدور می بود، بلکه چراغهای آویز چاپ سهبعدی شده تنها در عرض سه ماه قبول شد. مطرحهای سبک انتظارات زنجیره را برآورده کردند و در عین حال با اهداف پایداری آنها همخوانی داشتند.
همه راه حلهای نورپردازی سه بعدی مورد منفعت گیری از مواد پایدار ساخته خواهند شد. آنها این چنین لامپهایی تشکیل میکنند که به نقطه منفعت گیری نزدیکتر می باشند، به این علت انتشار کردن گازهای گلخانهای در حمل و نقل را به حداقل میرسانند و تحویل سریع تر را ضمانت میکنند. یکی از مزایای دیگر پرینت سه بعدی امکان چاپ بر حسب تقاضا است که یک مورد عالی است.
این فستفود زنجیرهای در حال برنامهریزی برای اراعه این مطرحهای سبک در بیشتر از ۱۰۰ سرزمین در سراسر جهان در سراسر فروشگاههای خود است. این مکانها از آرژانتین گرفته تا ژاپن، آلاسکا و استرالیا را شامل میشود.
برخی از سخنگویان شور و شوق خود را در رابطه این چراغهای تازه به اشتراک گذاشتند. آنها به شدت از الگوهای نور سخن بگویید و خاطرنشان کردند که نورها درست همانند مخمل میدرخشند.
حتی با وجود این که فناوری سه بعدی محدودیتهای خاص خود را دارد، صنعت میزبانی را تحت تاثییر قرار داده است. این فناوری به تشکیل یک سیستم تشکیل به مصرف پشتیبانی میکند و اکنون علاقه بسیاری را در بین مشتریان که تقاضاهای آنها هر روز افزایش مییابد، جلب کرده است.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع