به گزارش دلچسب
گلدیران با انجمن اتیسم ایران، حرکتی اثرگذار در مسیر مسئولیت اجتماعی سازمانها همکاری میکند.
خبرگزاری موج
، مسئولیت اجتماعی، مفهومی فراتر از شعارهای رایج در دنیای کسبوکار است. گروه گلدیران بهگفتن یکی از برندهای پیشرو سرزمین، با همکاری انجمن اتیسم ایران، گامی تازه در مسیر آگاهیبخشی به جامعه برداشته است.
در روز چهارشنبه ۷ آذرماه، شرکت مشتریان گلدیران میزبان کارگاهی آموزشی می بود که با مقصد شناخت اتیسم و نحوه تعامل مؤثر با افراد دارای طیف اتیسم برگزار شد. این کارگاه، با تمرکز بر آموزش کارکنانی که بهصورت مستقیم با مشتریان در ربط می باشند، فرصتی برای ترقی دانش، فهمیدن و تواناییهای آنها فراهم کرد.
آگاهی درمورد اتیسم، پلی است که فاصله بین تفاوتها و همدلی را پر میکند. این اختلال که تعداد بسیاری از افراد را دچار میکند، تنها با فهمیدن و شناخت عمومی قابل مدیریت است. آگاهیرسانی درمورد اتیسم، ابزار قدرتمندی برای افت تبعیض، افزایش زمانهای برابر و ساختن جامعهای مبتنی بر احترام و مهربانی است. هر گامی در این مسیر، ما را به یک جامعه انسانیتر نزدیکتر میکند.
اتیسم، نه یک اختلال، بلکه فرصتی برای جامعه است تا با مفاهیم مهربانی و پذیرفتن عمیقتر آشنا شود. گلدیران با همکاری انجمن اتیسم ایران، نخستین کارگاه آموزشی خود را برای کارکنان برگزار کرد. این برنامه با مقصد آموزش نحوه تعامل با افراد اتیستیک و آشنایی با نیازهای آنها طراحی شده می بود. گلدیران این عمل را نقطه شروعی برای کوششهای زیاد تر در عرصه خبررسانی و آگاهیبخشی میداند و امیدوار است با منفعت گیری از همه ظرفیتهای خود، به جامعهای آگاهتر پشتیبانی کند.
دسته بندی مطالب
منبع