به گزارش دلچسب
پدرام پورامیری نیز اظهار کرد: ایده مهم صددام متعلق به من، حسین دوماری و محمد کریمی می بود و از همان سالهای ۹۸-۹۹ با آقای عطاران مذاکراتی درمورد این قصه داشتیم و قصه را با آقای عطاران پیش بردیم و به نقطهای رسیدیم که به سمت تشکیل رفتیم.
رضا عطاران بازیگر فیلم نیز اظهار کرد: تمایلی به جواب دادن سوال ندارم و خواهش میکنم از من سوال نپرسید.
عباس جمشیدیفر نیز در این نشست اظهار کرد: آقای پورامیری را چند سالی است که میشناسم، نویسنده «یاغی» و «شنای پروانه» هم بودند. نویسنده خوبی می باشند، روز اول که مطرح کلی را شنیدم به نظرم قصهای دلنشین می بود.
امیراحمد قزوینی نیز اظهار کرد: هنگامی درمورد ایده سخن میزدیم، من زیاد برای بازی در کمدی وحشت داشتم و نمیدانم چه مقدار موفق بودم ولی بودن در کنار این افراد بزرگ تا ابد برایم افتخار است. از بودن در این تاثییر لذت بردم.
حسن لشگری فیلمبردار نیز اظهار کرد: زیاد فیلم سختی می بود، با همه آثاری که کار کردم فرق میکرد، این فیلم باید به شکلی فیلمبرداری میشد که همه با آن ربط برقرار کنند.
پگاه سعیدی طراح لباس نیز او گفت: اولین توانایی سینماییم می بود، این که جهان در ذهنتان را به واقع برسانید برایم توانایی بینظیری می بود.
محمدحسین کرمی طراح صحنه نیز اظهار کرد: اولین توانایی کار کمدی می بود، دهه ۵۰-۶۰ من کارهای جدی و جنگی کار کرده بودم و الان یک کار کمدی کار کردم و تلاش کردیم با جدیت صحنههای کمدی را به پشتیبانی تیم خوبی که داشتم خلق کنیم و تلاش کردیم از قاعده فیلم به ایدهها برسیم.
پورامیری نیز درمورد رفتن به سراغ سینمای کمدی او گفت: من تحول ژانر ندادم، هر قصه فضایی دارد و باید در بستر خودش آن را تعریف کنیم و به نظرم این قصه بسترش کمدی است.
وی درمورد خشونت داخل فیلم او گفت: ما تلاش کردیم صحنههای خشونتآمیز را در دل فیلم کمدی تشکیل کنیم و حتی صحنههای خشن را کمدی کردیم.
سروش انتظامی آهنگساز فیلم نیز اظهار کرد: موسیقی فیلم صددام برایم دلنشین و سخت می بود و ژانرهای موسیقی گوناگون را داشت که از اول موسیقی عربی و سپس پاپ و کلاسیک را در فیلم داشتیم که امیدوارم صددام را دوست داشته باشید.
سیدرضا حسینی نیز اظهار کرد: برای من کمیت فیلم مهم نیست بلکه کیفیت مهم است و هر چند نقشم مختصر است، امسال دو فیلم در جشنواره دارم.
پورامیری اصرار کرد: در صددام ما هم قصه میگوییم و هم میخندانیم.
رشوند اصرار کرد: ما با بدل صددام روبه رو هستیم و ماجرای ما ماجرای صلاح (بدل صدام) است و این که حرف های شود فیلم پرتره صدام است، برداشت اشتباهی است.
دسته بندی مطالب
منبع