[ad_1]
به گزارش دلچسب
دستیارهای هوشمند فروش در دیوار یکی از ابزارهایی است که به پشتیبانی فروشندگان آمده تا روال خرید وفروش را سادهتر کنند و آنها را از سردرگمی در مدیریت سوالها و خواستهای مشتریان رها کند.
تعداد بسیاری از آگهیگذاران برای رسیدگی به حجم بالای مکالمات و جواب دهی به مشتریان، به ابزاری نیاز داشتند که او گفتوگوها را بهصورت خودکار ساماندهی کند. نداشتن این چنین راهکاری شدت جوابدهی را افت داده و رضایت مشتریان را تحت تأثیر قرار میداد. بر همین مبنا دستیارهای فروش به طور افزونه در بستر «کنار دیوار» به پشتیبانی فروشندگان آمدند تا خرید وفروشهای راحتتری شکل بگیرد.
دستیار فروشنده چیست و چطور کار میکند؟
بعد از معارفه «دستیار خرید دیوار» که هماکنون در دستهبندیهای گوناگون به خریداران مشاوره میدهد و در یافتن آگهیهای مرتبط پشتیبانی میکند، «دستیار فروش» نیز در قالب افزونههایی بر بستر «کنار دیوار» اراعه شده است تا فرایند خرید وفروش برای فروشندگان تسهیل شود.
«دستیار فروشنده» رباتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که بهجای فروشنده واقعی به چتهای دیوار جواب میدهد. این ربات اطلاعات آگهی را مطالعه میکند و علاوه بر آن، جزئیات تکمیلی همانند مقدار تخفیف، آخرین قیمت، زمان منفعت گیری از محصول یا حالت کالا را از فروشنده دریافت میکند. سپس از مجموع این اطلاعات برای اراعه جوابهای بهروز و سریع به مشتریان منفعت میبرد. این فرایند، شدت پاسخگویی را افزایش میدهد و تعامل بین فروشنده و خریدار را بهبود میبخشد.
افزونههای دستیار فروش در «کنار دیوار» اکنون از دو افزونه «گفتا» و «فروشیار» راه اندازی شده است که هریک با ساختار و امکانات خاص خود، راهکار جامعتری برای فروشندگان فراهم میکنند.
«کنار دیوار» بستری است که دیوار از ابتدای سال ۱۴۰۲ آن را راهاندازی کرده است. مقصد مهم «کنار دیوار» این است که به دیگر کسبوکارها، تیمهای استارتآپی و شرکتها این امکان را بدهد تا سرویسها و خدمات خود را به گفتن مکمل و افزونه به پلتفرم دیوار اضافه کنند و در اختیار میلیونها کاربر این پلتفرم قرار دهند.
این رویکرد تازه دیوار با مقصد بهبود توانایی کاربری و حل مشکلات و نیازهای کاربران در مسیر فعالیت و خرید وفروش در این پلتفرم اتخاذ شده است. در واقع دیوار به جای این که خودش مستقیماً داخل همه قدمهای خرید وفروش شود، شرکتهایی را دخیل میکند که به طور تخصصی میتوانند در این مرحله های به کاربران پشتیبانی کنند. از طریق «کنار دیوار»، ایدهها و مطرحهایی که بتوانند مشکلی از کاربران را حل کنند، میتوانند به طور جدا گانه گسترش یافته و از طریق این بستر در اختیار کاربران قرار بگیرند.
مزایای کلیدی منفعت گیری از این سرویسهای دستیار فروش
منفعت گیری از سرویسهای دستیار فروش در دیوار، امکان مدیریت متمرکز او گفتوگوهای مشتریان را بهخوبی فراهم میکند. با این سرویسها، شدت پاسخگویی به مطلبها افزایش مییابد و رضایت مشتریان نیز بهعلت سازماندهی بهتر و جوابهای هوشمند بهبود مییابد. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، سؤالات متداول را تشخیص خواهند داد و جوابهای مرتبط را در کمترین زمان ممکن اراعه میکنند که در نهایت، گمان انجام پیروزیآمیز معامله های را زیاد تر میکند.
علاوه بر این، فعالسازی ساده و سریع سرویسهای دستیار فروش جهت صرفهجویی در زمان و افت نیاز به تواناییهای فنی خاص میشود. این سرویسها با بهبود کیفیت ربط فروشنده و مشتری، قابلیت شخصیسازی جوابها و اراعه اطلاعات دقیق درمورد محصولات یا خدمات را فراهم میسازند و در کنار آن، زمانهای فروش را بهصورت چشمگیری افزایش خواهند داد.
این ویژگیهای متنوع علتمیشود تا فروشندگان دیوار بتوانند با مطمعن بیشتری مکالمات خود را مدیریت کنند و توانایی خرید و فروش را برای خود و مشتریان بهطور چشمگیری بهبود بخشند. اکنون دو دستیار فروش در کنار دیوار فعالیت می کنند که در ادامه هر کدام از آنها را معارفه می کنیم.
افزونه «گفتا»
«گفتا» یک دستیار تخصصی برای حوزههایی نظیر املاک، وسایل نقلیه و فروشگاهها است که توانایی جوابگویی به مشتری را ساده میکند. این سرویس از مطلبرسانی گروهی در لحظه، پاسخگویی هوشمند در کمتر از هشت ثانیه و رابط کاربری برای تنظیم لحن و حرکت مطابق برند کسبوکار منفعت میبرد.
از دیگر مزایای کلیدی این سرویس، دوره آزمایشی هفتروزه رایگان است که به کاربران امکان میدهد بدون هیچ هزینهای همه قابلیتهای «گفتا» را امتحان کنند. این ویژگیها در کنار مکانیزم آسان فعالسازی، «گفتا» را به گزینهای برای کسبوکارهایی تبدیل کرده است که به جستوجو مدیریت متمرکز و کارآمد پاسخگویی در دیوار می باشند.
افزونه «فروشیار»
«فروشیار» چتباتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که بهصورت ۲۴ ساعته و هفتروزه از طریق دیوار در دسترس فروشندگان قرار دارد. این سرویس با شناسایی سریع مشتریان واقعی در بین مکالمات، امکان ارسال مطلب گروهی رایگان را فراهم میکند و نیاز به بازدید تکتک چتها را از بین میبرد. این چنین از طریق ارسال مطلبهای پیگیری (فالوآپ) و اراعه تخفیف یا یادآوری، میتوان مشتریان خاموش را مجدداً به خرید علاقهمند کرد.
«فروشیار» در نخستین لحظات اغاز گفتگو، مطلب خوشآمدگویی همراه با لینکهای کاربردی (تماس، وبسایت یا شبکههای اجتماعی) برای مشتریان ارسال میکند و محصولات مرتبط را به آنها نظر میدهد. همه این قابلیتها در کنار رابط کاربری ساده ، «فروشیار» را به راهحلی برای مدیریت بهینه مکالمات و افزایش زمانهای فروش تبدیل کرده است.
دستیار فروش اختصاصی در دیوار
علاوه بر افزونههای معارفه شده در «کنار دیوار»، خود دیوار نیز در حال گسترش مدلی گسترش یافته از دستیار فروش است. دستیار فروش در دیوار یک ابزار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که با مقصد سادهتر و سریع تر کردن فرآیند فروش برای کاربران (بهاختصاصی فروشندگان غیرحرفهای) طراحی شده است. این دستیار، فروشنده را از مرحله ثبت آگهی تا جوابگویی به مشتری و حتی تحویل کالا همراهی میکند.
ویژگیها و قابلیتهای دستیار فروش اختصاصی دیوار به شکل زیر خواهد می بود:
- راهنمایی مرحلهبهمرحله فروشنده برای ثبت آگهی باکیفیت (استخراج اطلاعات کالا از عکس، متن، مطلب صوتی، نظر گفتن و توضیحات مناسب)
- نظر قیمت مناسب بر پایه دادههای بازار و مقدار عجله فروشنده
- اراعه پیشنهادهایی برای بهبود آگهی (برای مثالً کیفیت عکس، افزودن ویدیو، منفعت گیری از نردبان و …)
- جوابگویی خودکار به سوالات مشتریان در چت (منشی فروش)، با امکان دریافت اطلاعات تکمیلی از فروشنده در صورت نیاز
- هماهنگی ارسال کالا و پرداخت امن در صورت فعال بودن این سرویسها
- امکان فعالسازی برای فروشگاهها و انتساب ماموریت های به دستیاران فروش.
در نهایت مقصد مهم مجموع این عمل های توانمندسازی کاربران عادی برای فروش راحتتر و حرفهایتر و این چنین افت دغدغههای فروش و افزایش نرخ پیروزی فروش در دیوار خواهد می بود.
دسته بندی مطالب
[ad_2]