[ad_1]
به گزارش دلچسب
مدیر پروژه جاده سلامی-خلیلآباد فولاد سنگان او گفت: این پروژه ۱۲.۵ کیلومتری، یکی از با اهمیت ترین مطرحهای مسئولیت اجتماعی شرکت است و مطابق برنامهریزی، ظرف یکسال به منفعتبرداری میرسد. این جاده به افت تصادفات و ترقی زیرساختهای منطقه پشتیبانی میکند.
خبرگزاری موج
به نقل روابط عمومی فولاد سنگان، ابراهیمبای مدیر پروژه جاده سلامی-خلیلآباد فولاد سنگان درگفت و گو با خبرنگار روابط عمومی او گفت: پروژه جاده سلامی-خلیلآباد؛ از با اهمیت ترین پروژههای مسئولیت اجتماعی فولاد سنگان است شرکت فولاد سنگان به گفتن پیشگام در ایفاء مسئولیتهای اجتماعی مدام در این حوزه پیشران بوده است. مجتبی ابراهیمبای مدیر پروژه جاده سلامی-خلیلآباد با اشاره به تعهدات اجتماعی این شرکت او گفت: بر پایه برنامهریزیهای انجام شده؛ عملیات اجرایی قطعه ۴ و بخشی از قطعه ۵ جاده تربت-سنگان (در محدوده شهر سلامی تا روستای خلیلآباد) به فولاد سنگان واگذار شده است.
این شرکت مدام با عمل به تعهدات خود؛ جایگاه ممتازی در مسئولیتپذیری اجتماعی داشته است. وی با پافشاری بر پیشگامی فولاد سنگان در اجرای این چنین پروژههایی افزود: این پروژه ۱۲.۵کیلومتری؛ یکی از پرترافیکترین و چالشبرانگیزترین مسیرهای منطقه است. با دقت به پافشاری مدیرعامل فولاد سنگان و اهمیت استراتژیک این مطرح؛ برنامهریزی شده است تا پروژه ظرف یکسال به منفعتبرداری برسد. این عمل گامی بلند در راستای ارتقاء زیرساختهای منطقه و تحقق مسئولیتهای اجتماعی شرکت فولاد سنگان است.
پیشتازی در عمل و تشکیل توانایی
ابراهیمبای با اشاره به بی همتا بودن این عمل تصریح کرد: فولاد سنگان نخستین مجموعه معدنی است که با شناخت دقیق ماهیت پروژه؛ عمل عملی را اغاز کرده است. این پیشتازی نه تنها تبدیل تشکیل توانایی مورد قیمت شده است؛ بلکه الگویی برای اجرای ادامه قسمتهای این جاده خواهد می بود. طبق معمولً سختترین قدم؛ قدم اول است که فولاد سنگان آن را پیروزی برداشتهاست در همین جهت با پایبندی به زمانبندی یکساله، مراعات استانداردها و کیفیت اجرا؛ پروژه با شدت مساعد پیش میرود. امیدواریم عمل های انجام گرفته و ازمایش ها حاصل شده در این پروژه جهت شود تا ادامه این مسیر که مطالبه دیرینه مردم منطقه است؛ هرچه سریع تر تکمیل شود.
اهداف کلان و اجرای استاندارد
وی این چنین در تشریح اهداف این پروژه فرمود: پروژه محور سلامی-خلیلآباد با مقصد افت تصادفات جادهای و ارتقاء ظرفیت زیرساختی منطقه خواف مطابق با استانداردهای ملی و بینالمللی در حال اجراست. این مطرح با رویکردی ایمنیمحور و گسترشگرا طراحی شده و همه کوششها معطوف به تحقق اهداف کلان گسترش منطقه است. احداث بزرگترین پل جادهای مسیر ابراهیمبای به یکی از نقاط عطف این پروژه اشاره کرد و او گفت: در همین جهت بزرگترین پل جادهای مسیر به طول ۶۰متر در حال احداث است که با منفعتگیری از دانش فنی و مهندسی و مراعات استانداردهای آئیننامهای به صورت دقیق اجرا میشود.
مهندسی مجدد و تسلط بر چالشها
وی با اشاره به بازنگریهای انجام شده در مطرح گفت: در فرآیند طراحی؛ مهندسی مجدد کاملی صورت گرفت که همه مطالعات موردنیاز از قبیل ژئوتکنیک، هیدرولوژی، ترافیک و … انجام شده است. این بازنگری با منفعت گیری از ظرفیتهای تخصصی فولاد سنگان انجام شد و علیرغم چالشهای حاضر؛ به علت مزایای فنی و ایمنی موردتأیید نهایی قرار گرفت. استراتژی اجرایی هوشمند مدیر پروژه به عمل های اجرایی اشاره کرد و افزود: برای تسریع در پیشرفت پروژه؛ از دو پیمانکار مجزا منفعت گیری شده است که به صورت همزمان از سلامی و خلیلآباد عملیات را اغاز کردهاند. این روش تبدیل همافزایی اجرایی و افزایش منفعتوری شده است.
تمرکز بر ایمنی و کیفیت
او گفت: در طراحی تازه فاصلهگذاری اصولی بین محور قدیم و تازه مراعات شده است تا ریسک تصادفات افت یابد. این چنین احداث کارخانه آسفالت، سنگشکن و بچینگ بتن در محل پروژه علتافزایش کیفیت و شدت اجرا شده است.
هماهنگی با نهادهای مرتبط
ابراهیمبای با پافشاری بر مراعات استانداردها او گفت: در همه مرحله های هماهنگی کامل با وزارت راهوشهرسازی، ادارهکل راهداری و دیگر ارگانها وجود داشته است تا پروژهای ایمن، پایدار و مطابق با بیشترین استانداردها تحویل داده شود.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع