تشریح آخرین عمل های انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره انتخابات، سیاست، اقتصاد، ورزشی، حوادث، فرهنگ وهنر و گردشگری و سلامتی را در وب سایت خبری دلچسب بخوانید.


به گزارش

خبرگزاری موج


  به نقل از بانک سپه،  مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه، او گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، تا بحال با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان این بانک، در مختصر‌ترین زمان ممکن ۸۰ درصد فعالیت‌های بانک به پایداری رسیده است.

دکتر پرتوافکنان با اشاره به انجام خدمات مبتنی بر سپرده و کارت اظهار داشت: خدماتی همانند گردش حساب، انتقال وجه، صدور و تحول رمز کارت‌ها، ساتنا و پایا و صدور کارت‌های هدیه و بن کارت سازمان‌ها اکنون قابل انجام است.

وی با اشاره به ازسرگیری خدمات حضوری و غیرحضوری بانک سپه مطابق وعده قبلی، افزود: نوشته وکالتی شدن حساب‌های مشتریان برای ثبت نام ماشین، تعیین شعبه برای ۱۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، پرداخت تسهیلات به ۱۴ هزار پرونده تسهیلات، ازجمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.

عضو هیات مدیره بانک سپه از ورود موفق روزانه بیشتر از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مراجعه به اینترنت بانک و همراه بانک سپه خبر داد و از مشتریان بانک خواست تا نسخه تازه همراه بانک سپه را از بازارگاه‌های اینترنتی دریافت کنند.

دکتر پرتوافکنان با گفتن این که هم‌اکنون ۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودپرداز در ۲۸۳۰ شعبه سراسر سرزمین بانک سپه فعال است، خاطرنشان کرد: بیشتر از ۸۰ هزار فقره چک نیز از طریق سامانه چکاوک در حال تعیین حالت است.

وی در آخر ضمن عذرخواهی مجدد از همه مشتریان بانک سپه، ابراز داشت: امیدوارم با گذر از این دوره مختصر و رسیدن به پایداری کامل سامانه‌ها، بانک سپه مطلوب‌تر و نیرومندتر از قبل در خدمت هم‌میهنان عزیزمان باشد.




دسته بندی مطالب

اخبار فرهنگی

اخبار فناوری

خبر های اقتصادی

خبرهای ورزشی

اخبار کسب وکار

اخبار پزشکی

[ad_2]
منبع

پیشنهاد ما به شما

قدردانی رسمی ایران از موضع حمایتی دولت الجزایر

سپاس رسمی ایران از موضع حمایتی دولت الجزایر_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب آخرین مطالب لامینه یامال به بیماری لاعلاج مبتلا شد_دلچسب تنها ۴۰ …