[ad_1]
به گزارش دلچسب
پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه آخرین عمل های انجام شده برای پایداری خدمات این بانک را تشریح کرد.
خبرگزاری موج
به نقل از بانک سپه، مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه، او گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، تا بحال با تلاش شبانهروزی مدیران و کارکنان این بانک، در مختصرترین زمان ممکن ۸۰ درصد فعالیتهای بانک به پایداری رسیده است.
دکتر پرتوافکنان با اشاره به انجام خدمات مبتنی بر سپرده و کارت اظهار داشت: خدماتی همانند گردش حساب، انتقال وجه، صدور و تحول رمز کارتها، ساتنا و پایا و صدور کارتهای هدیه و بن کارت سازمانها اکنون قابل انجام است.
وی با اشاره به ازسرگیری خدمات حضوری و غیرحضوری بانک سپه مطابق وعده قبلی، افزود: نوشته وکالتی شدن حسابهای مشتریان برای ثبت نام ماشین، تعیین شعبه برای ۱۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و فرزندآوری، پرداخت تسهیلات به ۱۴ هزار پرونده تسهیلات، ازجمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.
عضو هیات مدیره بانک سپه از ورود موفق روزانه بیشتر از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مراجعه به اینترنت بانک و همراه بانک سپه خبر داد و از مشتریان بانک خواست تا نسخه تازه همراه بانک سپه را از بازارگاههای اینترنتی دریافت کنند.
دکتر پرتوافکنان با گفتن این که هماکنون ۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودپرداز در ۲۸۳۰ شعبه سراسر سرزمین بانک سپه فعال است، خاطرنشان کرد: بیشتر از ۸۰ هزار فقره چک نیز از طریق سامانه چکاوک در حال تعیین حالت است.
وی در آخر ضمن عذرخواهی مجدد از همه مشتریان بانک سپه، ابراز داشت: امیدوارم با گذر از این دوره مختصر و رسیدن به پایداری کامل سامانهها، بانک سپه مطلوبتر و نیرومندتر از قبل در خدمت هممیهنان عزیزمان باشد.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع