[ad_1]
به گزارش دلچسب
نخستین جلسه کمیسیون قرآن، عترت و فعالیتهای رسانهای، فضای مجازی و هوش مصنوعی در محل معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ برگزار شد.
خبرگزاری موج
به نقل از معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیسیون قرآن، عترت و فعالیتهای رسانهای، فضای مجازی و هوش مصنوعی در محل معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ در اجرای مصوبه شصتوهشتمین جلسه کمیسیون گسترش فعالیتهای تبلیغی ترویجی قرآنی سرزمین راه اندازی شد که مسئولیت آن با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با محمدرضا نوروزپور، معاون رسانهای وزیر است.
نوروزپور در این نشست با اصرار بر پرهیز از پراکنده کاری در حوزه فعالیت قرآنی در سپهر رسانهای، بر تدوین دستورالعملی برای فعالیت کمیسیون اصرار کرد.
وی با اشاره به لزوم مخاطبشناسی در حوزه فعالیت قرآنی، انتخاب روش و رسانه مناسب و موثر را شرط اثرگذاری در این حوزه خواند.
معاون رسانهای وزیر بر لزوم تعریف برنامههای مختصر، بین و بلند زمان اصرار و ظرفیتهای این معاونت را در حوزه توزیع محتوای قرآنی تشریح کرد.
برای کمیسیون فوق شرح کاری در حوزه فعالیتهای قرآنی شامل برنامهریزی راهبردی، حمایتو تصمیمسازی برای فعالیتهای رسانهای و فضای مجازی پیشبینی شده است؛ نتیجه این برنامهریزی تولیداتی در حوزه موسیقی، سرود،آثار نمایشی و… است که در فضای مجازی و رسانههای دیجیتال توزیع میشود.
در اولین نشست کمیسیون قرآن، عترت و فعالیتهای رسانهای، فضای مجازی و هوش مصنوعی نمایندگانی از خبرگزاری شبستان، اداره کل هنرهای نمایشی، دبیرخانه کمیسیون گسترش فعالیتهای تبلیغی و تروجی قرآنی سرزمین، بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، سازمان امور سینمایی و معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وجود داشتند.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع