[ad_1]
به گزارش دلچسب
بر پایه اظهار مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، بازدید تاخیر (RTT) بازیهای آنلاین مشخص می کند که شبکه TIC با ثبت ۱۸ میلیثانیه، بهترین کارکرد را داشته و سریعترین ربط را بین کاربران و سرورهای گیم برقرار میکند. اما چالش مهم کیفیت بازی آنلاین، زیاد تر به شبکههای داخلی اپراتورها و دسترسی شهری برمیگردد.
خبرگزاری موج
، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت درمورد مشکلات بازیهای آنلاین در صفحه شخصیاش نوشت: «ما تعداد بسیاری از گیمها را از همسایههای جنوبی میگیریم، تاخیر میانگین تعدادی از این گیمها را اندازهگیری کردیم، این تاخیر از شبکه زیرساخت در شیراز نزدیک به ۱۸ میلی ثانیه است.»
وی در ادامه افزود: «ولی از شبکه اپراتورهای گوناگون مطابق جدول زیر است، به نظر میرسد چالش مهم کیفیت سرویس کاربران مربوط به شبکههای داخل شهری و دسترسی است.»
RTT (Round-Trip Time) یا زمان رفتوبرگشت بستههای داده در شبکه اپراتورهای گوناگون است. این شاخص، یکی از معیارهای مهم در سنجش کیفیت و شدت جوابدهی شبکه اینترنت محسوب میشود. هرچه مقدار RTT کمتر باشد، کیفیت اتصال بهتر و تاخیر کمتر خواهد می بود.
شبکه TIC با ثبت زمان ۱۸ میلیثانیه، بهترین کارکرد را داشته و نشاندهنده ربط زیاد سریع و پایدار است.
بعد از آن، اپراتور B با ۶۸ میلیثانیه در رتبه دوم قرار دارد و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع