[ad_1]
به گزارش دلچسب
شرکت رضوانی از یک دهه پیش در عرصه تیونینگ ابرخودروها و تشکیل شاسی بلندهای نظامی فعالیت داشته است. اکنون این شرکت مستقر در کالیفرنیا به سراغ پورشههای خاص و کلاسیک رفته است. رضوانی از دو مدل RR1 600 و RR1 750 رونمایی کرده که از ۹۳۵ الهام گرفته شدهاند. پورشه ۹۱۱ رضوانی ترکیبی از طراحی کلاسیک و مشخصات فنی قوی را اراعه میدهد، ازاینرو نسبت به اکثر محصولات جاری پورشه جذابیت بیشتری دارد.
اعداد درج شده در نام پورشه ۹۱۱ رضوانی به خروجی خودروها اشاره دارند. هر دو مدل بر پایه نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ ساخته شدهاند و دارای بدنه فیبر کربنی با طراحی کلاسیک می باشند. مدل ۶۰۰ به موتور ۳ لیتری ششسیلندر توئین توربوشارژر تجهیزاست. این پیشرانه از توربوهای ارتقایافته و دیگر قطعات تازه که رضوانی آنها را اظهار نکرده، منفعت میبرد. شتاب ۰ تا ۶۰ مایلبرساعت (۹۶ کیلومتربرساعت) این مدل ۳ ثانیه است.

مدل ۷۵۰ بر پایه ۹۱۱ توربو S، دارای موتور ۳.۸ لیتری توئین توربو با قوت ۷۵۰ اسب بخار است. به لطف سیستم همهچرخ محرک و جعبهدنده هفتسرعته دوکلاچه، شتاب ۰ تا ۶۰ مایلبرساعت این مدل فقط ۲ ثانیه است.
قیمت پورشه ۹۱۱ رضوانی چه مقدار است؟
رضوانی ۵۰ دستگاه از این خودروها با هزینه اولیه ۱۹۵ هزار دلار را تشکیل میکند. فرآیند تشکیل هر کدام از این خودروها تقریباً ۴ ماه طول میکشد. یقیناً این هزینه شامل پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ نمیشود که مشتری باید آن را تهیه کند. به این علت باید در ابتدا یک پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را خریداری کنید و سپس از رضوانی بخواهید تا این ماشین را برای شما بهینهسازی کند.
آپشنهای این دو مدل هم ارزان نیستند. چرخها با قفل مرکزی ۱۲,۵۰۰ دلار و روکش چرخهای فیبر کربنی ۴,۵۰۰ دلار قیمت دارد. قیمت سیستم تعلیق ارتقایافته برای پیست ۸,۵۰۰ دلار است. اینترکولر و رادیاتور کمکی هر کدام ۳,۵۰۰ دلار قیمت دارند، درحالیکه قیمت ترمزهای ارتقایافته برمبو به اندازه چرخها است.
دسته بندی مطالب