پافشاری بر ترقی خدمات و بازسازی ناوگان_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب


دیدار صمیمانه مدیرعامل رجا با رؤسای قطار مسافری؛

مدیرعامل شرکت رجا، در نشستی دوستانه با جمعی از رؤسای قطارهای مسافری دیدار و او مباحثه کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره انتخابات، سیاست، اقتصاد، ورزشی، حوادث، فرهنگ وهنر و گردشگری و سلامتی را در وب سایت خبری دلچسب بخوانید.


به گزارش

خبرگزاری موج


،  در ابتدای مراسم، شماری از رؤسای قطار با سپاس از اصلاح آیین نامه کلیومتراژ و وجود ملموس مدیرعامل و تیم مدیریتی در قسمت‌های اجرایی، دغدغه‌ها و چالش‌های حاضر در حوزه اراعه خدمات، تعمیرات و حمایتناوگان این چنین برخی مسایل و مشکلات کاری خود را نقل کردند.

مرتضی ملانژاد مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا  بعد از استماع این دیدگاه‌ها، با تقدیر از مطرح صریح مسائل او گفت: الزامی است مشکلات نقل‌شده به‌طور مستمر بازدید و پیگیری شود، اما در کنار آن باید با دقت زیاد تر در حوزه خرید قطعات، تعمیرات اساسی و این چنین کیفیت خدمات به مسافران دقت شود.

وی با اشاره به حالت جاری ناوگان رجا افزود: شرکت رجا با در اختیار داشتن متنوع‌ترین و بیشترین تعداد ناوگان ریلی، ظرفیت بالایی در جابه‌جایی مسافر دارد، اما میانگین قیمتی بلیت این شرکت در قیاس با دیگر شرکت‌های ریلی پایین‌تر است که برای جبران این فاصله و ترقی کیفیت خدمات، باید مسیر اصلاحی در پیش بگیریم.

مدیرعامل رجا پافشاری کرد: فراهم منبع های مالی برای بازسازی واگن‌ها امری الزامی است، لذا بازسازی و بهسازی ناوگان، علاوه بر ترقی کیفیت خدمات، می‌تواند به افت فاصله قیمتی با دیگر شرکت‌ها پشتیبانی کند.

ملانژاد با اشاره به شرایط رقابتی در حوزه حمل‌ونقل او گفت: حتی در قیاس با دیگر شقوق حمل‌ونقل، بلیت قطار هم چنان ارزان‌ترین است و این نوشته نیازمند بازنگری جدی است.

وی با پافشاری بر جایگاه محوری رؤسای قطار به‌گفتن نمایندگان مستقیم شرکت رجا در سفرها خاطرنشان کرد: همه نیروهای پیمانکاری داخل قطار تحت مدیریت رؤسای قطار فعالیت می‌کنند و نقش آنان در ترقی کیفیت خدمات زیاد تعیین‌کننده است به همین منظور برای بهبود معیشت کارکنان نیز باید به سمت اصلاح و افزایش درآمدهای شرکت حرکت کنیم.

مدیرعامل رجا در ادامه از پیگیری مجموعه‌ای از عمل های حمایتی خبر داد و او گفت: هیأت مدیره و مجموعه مدیریتی رجا دغدغه جدی برای ترقی سطح خدمات رفاهی کارکنان دارند و اقداماتی در این راستا در دست پیگیری است که افت سهم کارکنان در پرداخت حق بیمه تکمیلی به ۲۰ درصد یکی از این عمل های بوده و گسترش این خدمات نیز در دستور کار قرار دارد.

ملانژاد در آخر با سپاس از کوششهای رؤسای قطار، از آنان خواست تا مشکلات و چالش‌های عملیاتی را به‌طور مستمر گزارش و پیگیری کنند تا روال بهبود خدمات شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، این نشست با مقصد  بازدید مشکلات، دریافت نظرات اجرایی و تحکیم ربط مستقیم بین مدیرعامل و بدنه عملیاتی و این چنین سپاس روسای قطار از عمل های خوب انجام شده برای امور معیشتی ایشان برگزار شد.




دسته بندی مطالب

اخبار فرهنگی

اخبار فناوری

خبر های اقتصادی

خبرهای ورزشی

اخبار کسب وکار

اخبار پزشکی

[ad_2]
منبع

پیشنهاد ما به شما

قدردانی رسمی ایران از موضع حمایتی دولت الجزایر

سپاس رسمی ایران از موضع حمایتی دولت الجزایر_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب آخرین مطالب لامینه یامال به بیماری لاعلاج مبتلا شد_دلچسب تنها ۴۰ …