[ad_1]
به گزارش دلچسب
دیدار صمیمانه مدیرعامل رجا با رؤسای قطار مسافری؛
مدیرعامل شرکت رجا، در نشستی دوستانه با جمعی از رؤسای قطارهای مسافری دیدار و او مباحثه کرد.
خبرگزاری موج
، در ابتدای مراسم، شماری از رؤسای قطار با سپاس از اصلاح آیین نامه کلیومتراژ و وجود ملموس مدیرعامل و تیم مدیریتی در قسمتهای اجرایی، دغدغهها و چالشهای حاضر در حوزه اراعه خدمات، تعمیرات و حمایتناوگان این چنین برخی مسایل و مشکلات کاری خود را نقل کردند.
مرتضی ملانژاد مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا بعد از استماع این دیدگاهها، با تقدیر از مطرح صریح مسائل او گفت: الزامی است مشکلات نقلشده بهطور مستمر بازدید و پیگیری شود، اما در کنار آن باید با دقت زیاد تر در حوزه خرید قطعات، تعمیرات اساسی و این چنین کیفیت خدمات به مسافران دقت شود.
وی با اشاره به حالت جاری ناوگان رجا افزود: شرکت رجا با در اختیار داشتن متنوعترین و بیشترین تعداد ناوگان ریلی، ظرفیت بالایی در جابهجایی مسافر دارد، اما میانگین قیمتی بلیت این شرکت در قیاس با دیگر شرکتهای ریلی پایینتر است که برای جبران این فاصله و ترقی کیفیت خدمات، باید مسیر اصلاحی در پیش بگیریم.
مدیرعامل رجا پافشاری کرد: فراهم منبع های مالی برای بازسازی واگنها امری الزامی است، لذا بازسازی و بهسازی ناوگان، علاوه بر ترقی کیفیت خدمات، میتواند به افت فاصله قیمتی با دیگر شرکتها پشتیبانی کند.
ملانژاد با اشاره به شرایط رقابتی در حوزه حملونقل او گفت: حتی در قیاس با دیگر شقوق حملونقل، بلیت قطار هم چنان ارزانترین است و این نوشته نیازمند بازنگری جدی است.
وی با پافشاری بر جایگاه محوری رؤسای قطار بهگفتن نمایندگان مستقیم شرکت رجا در سفرها خاطرنشان کرد: همه نیروهای پیمانکاری داخل قطار تحت مدیریت رؤسای قطار فعالیت میکنند و نقش آنان در ترقی کیفیت خدمات زیاد تعیینکننده است به همین منظور برای بهبود معیشت کارکنان نیز باید به سمت اصلاح و افزایش درآمدهای شرکت حرکت کنیم.
مدیرعامل رجا در ادامه از پیگیری مجموعهای از عمل های حمایتی خبر داد و او گفت: هیأت مدیره و مجموعه مدیریتی رجا دغدغه جدی برای ترقی سطح خدمات رفاهی کارکنان دارند و اقداماتی در این راستا در دست پیگیری است که افت سهم کارکنان در پرداخت حق بیمه تکمیلی به ۲۰ درصد یکی از این عمل های بوده و گسترش این خدمات نیز در دستور کار قرار دارد.
ملانژاد در آخر با سپاس از کوششهای رؤسای قطار، از آنان خواست تا مشکلات و چالشهای عملیاتی را بهطور مستمر گزارش و پیگیری کنند تا روال بهبود خدمات شتاب بیشتری بگیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، این نشست با مقصد بازدید مشکلات، دریافت نظرات اجرایی و تحکیم ربط مستقیم بین مدیرعامل و بدنه عملیاتی و این چنین سپاس روسای قطار از عمل های خوب انجام شده برای امور معیشتی ایشان برگزار شد.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع