[ad_1]
به گزارش دلچسب
متا رسماً قبول کرده که بهزودی از محتوای چت کاربران با چتبات Meta AI خود برای انتشار کردن تبلیغات موثر منفعت گیری خواهد کرد.
بر پایه اعلامیه این شرکت، از تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذرماه)، محتوای تعامل های کاربران با قابلیتهای هوش مصنوعی مولد این شرکت برای شخصیسازی محتوا و نظر تبلیغات در سراسر پلتفرمها منفعت گیری خواهد شد. این چتها شامل گفتگوهای صوتی و متنی با Meta AI میشود.
متا اظهار کرده که از این گفتگوها برای بهبود پیشنهادهایی که این شرکت برای کاربران اراعه میکند منفعت گیری خواهد شد تا کاربران بتوانند محتواهایی را ببینند که زیاد تر به آن علاقه دارند و محتوای غیرمرتبط کمتری به آنها نشان داده شود.
متا توضیح میدهد اگر با Meta AI درمورد پیادهروی در طبیعت سخن بگویید کنید، امکان پذیر سپس از آن پیشنهادهایی درمورد گروههای کوهپیمایی، پستهای دوستان درمورد مسیرها یا تبلیغاتی درمورد کفشهای مخصوص پیادهروی دریافت کنید. این موارد در فیسبوک و اینستاگرام هم اعمال میشود و یقیناً نباید از یاد برد که قابلیتهای هوش مصنوعی واتساپ نیز توسط Meta AI حمایتخواهد شد.
از تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) این تحول تازه به خبر کاربران خواهد رسید. این چنین امکان انصراف از این روال وجود ندارد، اما میتوانید محتوایی که میبینید و تبلیغاتی که دریافت میکنید را مطابق راه حلهای جاری تنظیم کنید.
هنگامی با Meta AI درمورد موضوعاتی همانند دیدگاههای مذهبی، گرایش جنسی، عقاید سیاسی، سلامت، نژاد یا اصالت قومی، باورهای فلسفی یا عضویت در اتحادیههای کارگری سخن بگویید میکنید، این مکالمات برای نمایش تبلیغ منفعت گیری نخواهند شد.
متا اظهار کرده که بیشتر از یک میلیارد نفر ماهیانه از Meta AI منفعت گیری میکنند، به این علت این تحول در سیاست نگه داری حریم خصوصی تقریباً یک نفر از هر هشت نفر در جهان را تحتتأثیر قرار خواهد داد.
مدیرعامل اینستاگرام نیز اخیراً در عکس العمل به برخی شایعه ها حرف های می بود که این سرویس از میکروفون دستگاه کاربران برای شنود مکالمات و نمایش تبلیغات منفعت گیری نمیکند و در عوض، متا از یک سیستم موثر هوش مصنوعی برای این کار منفعت میبرد.
دسته بندی مطالب
[ad_2]