[ad_1]
به گزارش دلچسب
شیائومی امسال سپس از چهار سال مجدد از نمایشگر دوم روی پنل پشتی در پرچمدارهای ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس منفعت گیری کرد و اکنون این شرکت رسماً اظهار کرده که به منفعت گیری از آن در نسل بعدی پرچمدارهایش ادامه میدهد.
در جریان یک پخش زنده، «لو ویبینگ»، رئیس شیائومی، قبول کرد که نسل بعدی تلفنهای پرچمدار این شرکت نیز با طراحی تجهیزبه نمایشگر دوم اراعه خواهند شد. او این چنین خبرداد که شیائومی تصمیم دارد در سالهای آینده اندوختهگذاری خود در قسمت تحقیقوگسترش (R&D) را افزایش دهد.
نمایشگر دوم در شیائومی ۱۷ پرو
به حرف های وی، شیائومی بیشتر از ۱ میلیارد یوان برای گسترش این فناوری هزینه کرده است. نتیجه این اندوختهگذاری، نمایشگر ۲.۱ اینچی AMOLED است که از نظر کیفیت با نمایشگر مهم برابری میکند. این پنل از نرخ تازهسازی عکس ۱۲۰ هرتز LTPO حمایتمیکند، با شیشه Dragon Crystal محافظت میشود، از استاندارد HDR حمایتمیکند و مقدار روشنایی آن به ۳۵۰۰ نیت میرسد.
این اندوختهگذاری انگارً جواب داده؛ چون سری شیائومی ۱۷ در چین رکورد فروش را شکسته است. تنها در پنج دقیقه ابتدایی فروش، شیائومی خبرداد که این سری رکورد فروش اولیه را شکسته و مدل Pro Max هم در همان روز، رکورد فروش روزانه تلفنهای ساخت داخل را جابهجا کرده است. درمجموع، فروش کلی سری ۱۷ نسبت به نسل قبل ۲۰ درصد افزایش داشت و فروش مدلهای پرو سه برابر شدند.
از نظر کارکرد، نمایشگر پشتی در شیائومی ۱۷ پرو فقط جنبه تزئینی ندارد. در این نمایشگر میتوانید نوتیفیکیشنها را ببینید، به تماسها جواب دهید، پیشنمایش زنده عکسها را ببینید و حتی حیوانات مجازی پویا یا والپیپرهای هوش مصنوعی را روی آن قرار دهید. این چنین در کاربردهای روزمره همانند نمایش کد تحویل غذا، بلیتها و یادآور برنامهها زیاد سودمند است.
لو ویبینگ در آخر اشاره کرد که شیائومی تصمیم دارد تا آخر اکتبر قابلیت ترجمه همزمان روی نمایشگر پشتی را اراعه کند و بهروزرسانیهای ماهانه برای افزودن قابلیتهای تازه نیز در راه است.
دسته بندی مطالب