[ad_1]
به گزارش دلچسب
مدیرعامل برند ناتینگ اظهار کرده که این شرکت میخواهد محصولات خود را برای نسل Z اراعه کند و سهمی از این بازار که توسط اپل و سامسونگ تصاحب شده به خود تعلق دهد.
به گزارش بیزینس اینسایدر، «کارل پی»، مدیرعامل شرکت نوپای Nothing که اکنون قیمت آن ۱.۳ میلیارد دلار برآورد میشود، امکان پذیر راهی برای گسترش سهم این برند در بازار یافته باشد. پی که در پادکست Access وجود یافته می بود او گفت: «کاربران ما زیاد جوان می باشند. در ابتدا تقریباً غیرممکن است که در بین همه مردم جهان محبوب باشیم، به این علت ما باید یک مسیر اشکار را انتخاب کنیم.»
محصولات برند ناتینگ با مقصد جذب نسل Z ساخته خواهد شد
پی میگوید شرکتش دریافته است که محصولات آنها بیشترین جذابیت را برای مصرفکنندگان جوان دارند، مشتریانی که با انگیزه متفاوتبودن و یافتن هویت شخصی خود در دستگاههایی که انتخاب میکنند، به سراغ محصولات این شرکت میروال. او افزود نسل جوان کمتر تحت تأثیر برند اپل قرار دارند؛ چون در دوران رشد خود ناظر اوج گرفتن اپل نبودهاند.
پی او گفت که میانگین سن کاربران شرکت او ۲۶ سال است. او مدعی شد که میانگین سن کاربران سامسونگ ۴۵ سال است. تقریباً ۷۰ درصد کاربران اپل نیز بین ۱۸ تا ۴۴ سال سن دارند.
تا سهماهه اول سال ۲۰۲۵، سامسونگ در بازار جهانی تلفنهای هوشمند رتبه اول را به دست آورد و اپل با فاصلهای اندک در رتبه دوم قرار گرفت. بعد از این دو شرکت نیز برندهای چینی قرار گرفتند.
برند تاتینگ اما درحال پیداکردن جایگاه خاص خود در بازار است. این شرکت اکنون بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ کارمند دارد و مطابق حرف های پی، امسال تصمیم دارد فروش خود را به یک میلیارد دلار رساند.
برخی مدلهای گوشی هوشمند ناتینگ همانند Phone 2 و Phone 3، قیمتهایی بین نزدیک به ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلار دارند. این تلفنها از نظر ساختار و طراحی شبیه آیفون می باشند، با این تفاوت که پشت آنها شفاف است و بخشی از سختافزار داخلی را در معرض دید کاربر قرار میدهد.
دسته بندی مطالب