[ad_1]
به گزارش دلچسب
به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ قرارداد اسپانسری اوبر ایتس، پلتفرم خواست آنلاین غذا، با لیگ یک فرانسه امسال به آخر میرسد و مدیران لیگ یک میلی برای تمدید آن ندارند.
به نقل از افتاب وطن در همین میانه شرکت مکدونالد، یکی از معروفترین شرکتهای فستفود جهان هم نظر جذابی اراعه داده و همین علتشده است که فرانسویها به فکر امضای قرارداد با مکدونالد بیفتند.
بدین ترتیب نام این لیگ که تا بحال «لیگ یک، اوبر ایتس» بوده، قرار است به «لیگ یک، مکدونالد»، یا چیزی شبیه آن تحول اشکار کند. همراه این تحول بزرگ، لوگوی لیگ یک هم دچار دگرگونی خواهد شد.
امروز تصویری دلنشین از لوگوی لیگ یک فرانسه بعد از قرارداد با مکدونالد انتشار شده که وجود پررنگ غول فستفود آمریکایی در لوگو را مشخص می کند.
قرارداد لیگ یک و مکدونالد از فصل ۲۵-۲۰۲۴ اغاز میشود و فرانسویها قرار است درآمد قابل توجهی داشته باشند. این اندوختهگذاری شرکت آمریکایی با دقت به جدایی کیلیان امباپه، ستاره لیگ یک در فصول تازه، برای فوتبال فرانسه زیاد مهم و الزامی است.
۲۵۷ ۲۵۱
دسته بندی مطالب
منبع