هیچ‌یک از شرکت‌های هوایی زیان‌ده نیستند_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب


وزیر راه و شهرسازی:

وزیر راه و شهرسازی او گفت:هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی سرزمین زیان‌ده نیستند بلکه حاشیه سود این شرکت‌ها متفاوت است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره انتخابات، سیاست، اقتصاد، ورزشی، حوادث، فرهنگ وهنر و گردشگری و سلامتی را در وب سایت خبری دلچسب بخوانید.


به گزارش خبرنگار
اقتصادی
خبرگزاری موج


، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم‌نامه فی مابین شرکت فرودگاه‌ها و اندوخته‌گذاری قسمت خصوصی در صنعت فرودگاهی و رونمایی از اطلس اندوخته‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سند جامع هوشمندسازی فرودگاه‌های ایران، با گفتن این که آسمان ایران برای عبور پروازها باید دلنشین‌تر شود، او گفت: احکام زیاد خوبی در برنامه هفتم در واگذاری فرودگاه‌ها دیده شده که این نوشته دست فرودگاه‌ها را باز گذاشته است.

بذرپاش با گفتن این که عمل امروز و تفاهم نامه‌های که منعقد شده می‌تواند جهت گیری تازه و متفاوت در صنعت هوایی و فرودگاهی سرزمین رقم بزند، او گفت: سپس از مرحوم قاسمی که مسئولیت وزارت راه و شهرسازی بر مسئولیت بنده قرار داده شد، از ابتدای وجود اصرار کردم که باید فرودگاه‌های سرزمین واگذار شود و تصدی‌گری دولت کار درستی نیست چون ظرفیت مدیریتی دولت را اشغال می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با گفتن این که قسمت خصوصی می‌تواند کیفیت بالاتری در قسمت خدمات اراعه کند و از ظرفیت نیروی انسانی برای گسترش فرودگاه‌های تازه و پیشبرد اهداف منفعت گیری شود، او گفت: نمونه این عمل هوشمندسازی فرودگاه‌های سرزمین است.

بذرپاش فرمود: با اطلس اندوخته‌گذاری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران قابلیت ارتقا و اصلاح دارد.  

وی با گفتن این که مردم از دولت توقع افزایش خدمات در کنار گسترش ناوگان دارند و با انجام این عمل های سال آینده سال خوبی برای ناوگان هوایی به حساب می اید، او گفت: به جای این که دولت به تامین ناوگان عمل کند، شرکت‌های هواپیمایی برای تامین ناوگان مورد نیاز خود عمل می‌کنند و این رویه با شتاب بیشتری ادامه می‌یابد.

وزیر راه و شهرسازی با اصرار بر این که هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی سرزمین زیان‌ده نیستند بلکه حاشیه سود این شرکت‌ها متفاوت است، او گفت: باید خدمات فرودگاهی متنوع و زیاد تر شود چون مسافران این مطالبه را دارند.

او گفت: ما باید به سمت فرودگاه‌های نسل ۳ و ۴ حرکت کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اصرار کرد: در افت محدودیت‌های پروازی با نیروهای مسلح به توافقات خوبی دست یافتیم و نیاز به تداوم این پیگیری‌ها وجود دارد چون آسمان ایران جذابیت بالایی برای پروازهای عبوری دارد.

بذرپاش او گفت: در احکام برنامه هفتم گسترش در حوزه حمل و نقل هوایی مجوز واگذاری فرودگاه‌ها به قسمت خصوصی داده شده است. این چنین با کوششهای دولت سیزدهم دبیرخانه ترانزیت و مدیریت مراکز لجستیک در وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.


دسته بندی مطالب

اخبار فرهنگی

اخبار فناوری

خبر های اقتصادی

خبرهای ورزشی

اخبار کسب وکار

اخبار پزشکی

[ad_2]
منبع

پیشنهاد ما به شما

قدردانی رسمی ایران از موضع حمایتی دولت الجزایر

سپاس رسمی ایران از موضع حمایتی دولت الجزایر_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب آخرین مطالب نسل جدید بک‌استیج پارچه‌ای / محصول انحصاری نگاران لامینه …