[ad_1]
به گزارش دلچسب
در راستای بهبود اراعه خدمات به کاربران؛
سامانه تلفنبانک تجارت همسو با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ظرفیتهای فنی با انجام تغییرات و افزودن سرویسهای تازه در دسترس کاربران قرار گرفت.
به نقل از مدیریت روابطعمومی و ترقی اندوخته اجتماعی بانک تجارت، سامانه تلفنبانک تجارت یکی از درگاههای اراعه خدمات بانکی است که بر بستر خطوط مخابراتی، سرویسهای بانکی را به مشتریان اراعه میکند. این سامانه در اوقات خاص بهگفتن یک درگاه پشتیبان خدمات بانکی برای ابزارهای هوشمند نظیر همراهبانک عمل کرده و خدمات بانکی را به سهولت در اختیار کاربرانی که به اینترنت و ابزارهای هوشمند دسترسی ندارند قرار میدهد.
تحول گوینده درگاه تلفنبانک برای نگه داری یکپارچگی، تحول در چیدمان منوها و سرویسها با مقصد بهبود توانایی کاری(UX)، ذخیره فهرست شماره حسابهای مقصدپرکاربرد، تشکیل منوی تنظیمات برای تجمیع امور مرتبط با تنظیمات نظیر تحول رمز و تنظیمات پیامک و خرید شارژ تلفنهمراه بدون نیاز به داخل کردن دستی شماره موبایل برای شماره موبایلی که از طریق آن با درگاه تلفنبانک تماس گرفته شده از جمله خدمات جدیدی است که در نسخه بهروزرسانی شده تلفنبانک در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
تلفنبانک تجارت علاوه بر این از طریق اراعه سرویس پرداخت قبوض به سازمانهای ثالث نظیر شرکت مخابرات(سامانه ۲۰۰۰)، خبر از سه ورود آخر موفق و ناموفق و اراعه بسته اعتباری پیامک لحظهای توانایی کاربری مطلوبتری را برای مشتریان رقم زده است.
بانک تجارت بهمنظور تسریع فرآیند ثبتنام مشتریان در درگاههای خدمات نوین، ثبتنام سرویس تلفنبانک را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری “تجارت من” فراهم کرده است. بر این مبنا دارندگان تجارت کارت میتوانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک، از طریق این سامانه به آدرس my.tejaratbank.ir، سرویس تلفنبانک را با واردکردن اطلاعات تجارت کارت خود شامل: شماره کارت، تاریخ انقضا، CVV۲ و رمز دوم پویای کارت بر روی حساب خود فعال کنند.
علاوه بر این در راستای افت هزینهها، ارتقاء سطح امنیت و رضایت مشتریان، امکان اراعه خدمات تلفنبانک در بستر مرکز ربط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ نیز فراهم است. مشتریان این بانک در تهران و شهرستانها میتوانند با شمارهگیری عدد ۱۵۵۴ و انتخاب کلید “۱” از خدمات تلفنبانک تجارت منفعتمند شوند.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع