شکایات در سامانه تا ۱۹۵ افت داشت است_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات خبرداد: مقدار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در زمان هفت ماهه اول سال جاری در قیاس با بازه وقتی شبیه در سال ۱۴۰۲، نزدیک به ۵ درصد افت داشته است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره انتخابات، سیاست، اقتصاد، ورزشی، حوادث، فرهنگ وهنر و گردشگری و سلامتی را در وب سایت خبری دلچسب بخوانید.


به گزارش

خبرگزاری موج


، سید محمد امامی اظهار کرد: در زمان هفت ماه اول سال قبل ۱۲۱ هزار و ۴۲۰ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ درج شده که این آمار در بازه هفت ماهه سال جاری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۳ شکایت رسیده است.

وی قطعی تلفن ثابت، عدم ضمانت کیفیت سرویس ارایه شده، عدم آنتن دهی شبکه موبایل و جمع‌آوری نکردن سرویس را از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ گفت.

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات درمورد زمان پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: غالب شکایات ثبت شده در سامانه در کمتر از دو روز رسیدگی خواهد شد اما چون رسیدگی به برخی شکایات همانند خواست پوشش و تحکیم شبکه، نیازمند تشکیل و منفعت‌برداری از سایت و دکل مخابراتی بوده و فرآیندی زمانبر است.

وی درمورد علت زمانبر بودن فرایند پاسخگویی به شکایات پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه اظهار کرد: تشکیل سایت و نصب دکل و منفعت‌برداری از آن نیازمند همکاری مردم، سازمانهای مربوط همانند شهرداری‌ها، دستگاههای دولتی و … است و در تعداد بسیاری از موارد تشکیل هماهنگی و دریافت مجوز از این نهادها زمانبر می‌شود.  


دسته بندی مطالب

اخبار فرهنگی

اخبار فناوری

خبر های اقتصادی

خبرهای ورزشی

اخبار کسب وکار

اخبار پزشکی

[ad_2]
منبع

پیشنهاد ما به شما

قدردانی رسمی ایران از موضع حمایتی دولت الجزایر

سپاس رسمی ایران از موضع حمایتی دولت الجزایر_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب آخرین مطالب لامینه یامال به بیماری لاعلاج مبتلا شد_دلچسب تنها ۴۰ …