دیجی‌کالا مهر و دکتر عبیدی کمپین پیشگیری از سختی خون بالا خود را اغاز کردند_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب

هم‌زمان با روز جهانی سختی خون (۱۷ می مصادف با ۲۷ اردیبهشت)، پلتفرم مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا مهر با همکاری شرکت داروسازی دکتر عبیدی، کمپینی مشترک را با مقصد آگاهی‌بخشی، پیشگیری و کنترل سختی خون بالا اغاز کرده‌اند.

این کمپین آموزشی با شعار «آگاهی، پیشگیری و کنترل سختی خون بالا» تلاش دارد تا با خبر‌رسانی در رابطه عوامل خطر از جمله تغذیه ناسالم، مصرف بیشتر از حد نمک، استعمال دخانیات، استرس مزمن و کم‌تحرکی به افزایش خودآگاهی شهروندان پشتیبانی کند. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی کمپین، تستی ساده برای برسی ریسک شخصی انجام بدهند و راهکارهایی علمی برای تحول سبک زندگی دریافت کنند.

سختی خون بالا یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان است که بنا بر گزارش سازمان بهداشت جهانی، یک‌چهارم بزرگسالان را دچار کرده و عامل مهم سکته‌های قلبی و مغزی، نارسایی کلیه و دیگر بیماری‌های مزمن محسوب می‌شود. در ایران نیز مطابق با آخرین پیمایش ملی عوامل خطر بیماری‌های غیرواگیر، نزدیک به ۳۰ درصد از افراد بالای ۳۰ سال به نوعی از پرفشاری خون مبتلا می باشند که قسمت بسیاری از آن‌ها از بیماری خود بی‌خبر‌ می باشند.

دسته بندی مطالب

اخبار فرهنگی

اخبار فناوری

خبر های اقتصادی

خبرهای ورزشی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره انتخابات، سیاست، اقتصاد، ورزشی، حوادث، فرهنگ وهنر و گردشگری و سلامتی را در وب سایت خبری دلچسب بخوانید.

اخبار کسب وکار

اخبار پزشکی

[ad_2]

پیشنهاد ما به شما

لامینه یامال

لامینه یامال به بیماری لاعلاج مبتلا شد_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب لامینه یامال، توانایی استثنایی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، در حالی …