[ad_1]
به گزارش دلچسب
دکتر پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما از برقراری مجدد اراعه خدمات حضوری این بانک خبر داد.
خبرگزاری موج
، دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه ، ضمن عذرخواهی بابت وقفه در اراعه خدمات این بانک، از صبر و همراهی همه مشتریان تقدیر و سپاس کرد و اظهار داشت: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب دعوا سایبری به زیرساختهای فناوری بانک، اراعه خدماتدهی به مشتریان گرامی با وقفه و مشکلاتی روبه رو شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان عذرخواهی میطلبم. مسئله قابل دقت این که، عمده خدمات بانکی تا امروز در همه شعب برقرار و دیگر خدمات نیز طی روزهای آینده برقرار میشود.
دکتر پرتوافکنان در رابطه با عمل های بانک سپه طی روزهای اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، او گفت: طی این روزها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست این که با فراهم نقدینگی شعب سراسر سرزمین، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب بهصورت موقت فراهم شد و عمل دیگر این که با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاههای خودپرداز مقدور شد.
عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانهروزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای همه هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت میکنند، واریز شود و وقفهای برای این دسته از مشتریان گرامی تشکیل نشود.
دکتر پرتوافکنان در ادامه گفت: همزمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمترسانی پایدار انتخاب و جانشین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز قبل توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.
عضو هیات مدیره بانک سپه با گفتن این که نیرومندتر از قبل در خدمت همه مشتریان هستیم، تصریح کرد: استقرار و پیادهسازی سامانه بانکداری متمرکز تازه در شرایط عادی حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانهروزی همکاران، این عمل بزرگ طی چند روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب میشود.
وی درخصوص راهاندازی مجدد برخی از خدمات این بانک، او گفت: امروز به پایداری ملزوم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تحول رمز، خرید از دستگاههای POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاههای IPG رسیدهایم.
دکتر پرتوافکنان از برقراری مجدد اینترنت بانک و همراه بانک سپه طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و او گفت: در تلاشیم تا خدمات غیرحضوری بانک طی ۴۸ ساعت آینده برقرار شود. این چنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانههای تسهیلاتی و اعتباری نیز بهزودی از سر گرفته میشود و همه این عمل های از طریق رسانههای جمعی به مشتریان خبررسانی خواهد شد.
وی در ادامه این گفتگو ابراز داشت: با تمهیدات صورت گرفته برای پشتیبانی به فعالان اقتصادی و حمایتاز تشکیل داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا آخر تیرماه مشمول بخشودگی قرار گرفت.
دکتر پرتوافکنان در آخر به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه مجدداً از یکایک مشتریان که در امورات جاری خود با مشکل روبه رو شده بودند، عذرخواهی کرد و از پشتیبانیها و شکیبایی مشتریان گرامی در شرایط دشوار حادثشده تقدیر و سپاس نمود و ابراز امیدواری کرد این بانک خدمترسانی به مردم شریف کشورمان را بهتر از قبل و با شدت و قوت ادامه میدهد.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع