[ad_1]
به گزارش دلچسب
در ساعات قبل، شماری از کاربران تلویزیونهای اسنوا با اختلالهایی در کارکرد دستگاه خود روبه رو شدهاند که در مواردی تبدیل ناتوانی در منفعت گیری از تلویزیون شده است. شرکت اسنوا با انتشار کردن اطلاعیهای ضمن عذرخواهی از این اختلال، آن را ناشی از ناهماهنگیها و اختلالات فنی در بسترهای ارتباطی گفتن کرده و از اغاز بازدیدهای کارشناسی برای از بین بردن این مشکل خبر داده است.
بر پایه این اطلاعیه، فرآیند از بین بردن اختلال حداکثر طی ۴۸ ساعت آینده تکمیل خواهد شد. اسنوا این چنین از کاربران خواسته است تا خبر ثانوی از اتصال تلویزیونها به اینترنت و منفعت گیری از قابلیتهای هوشمند دستگاه خودداری کنند، تا روال بازدید فنی و اصلاح بهدرستی طی شود.
این شرکت پافشاری کرده که مشکل به وجود امده مربوط به سختافزار یا کیفیت دستگاهها نیست و فقطً ناشی از اختلال نرمافزاری یا ارتباطی است. بعد از رفع شدن این اختلال، در صورت نیاز به بهروزرسانی نرمافزاری یا دریافت پشتیبانی، کاربران میتوانند بهصورت رایگان با شماره ۱۶۹۹ تماس بگیرند. بهروزرسانیها توسط شرکت «انتخاب سرویس» و مطابق پروتکلهای رسمی انجام خواهد شد.
اکنون، اسنوا از کاربران خواسته با نگه داری صبوری و پرهیز از هرگونه عمل فنی خودسرانه، امکان حل سریع تر مشکل را برای تیمهای حمایتفراهم کنند.
دسته بندی مطالب