به گزارش دلچسب
معاون وزیر جهاد کشاورزی:
معاون برنامهریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم ترقی بازاریابی و بازاررسانی محصولات شیلاتی با همکاری معاونت بازرگانی پافشاری کرد.
خبرگزاری موج
، اکبر فتحی، معاون برنامهریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ، در چهلمین نشست ستاد هماهنگی امنیت غذایی او گفت: در حوزه بازاریابی و بازاررسانی محصولات شیلاتی باید قدمهای مؤثرتری با همکاری معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی برداشته شود.
فتحی با اشاره به برتری دولت چهاردهم برای گسترش شیلات و اقتصاد دریامحور تصریح کرد: دولت در این عرصه ساختار ملزوم را تشکیل کرده و وزارت جهاد کشاورزی از سال قبل عمل های مهمی را اغاز کرده است.
وی اصرار کرد فرهنگسازی در مصرف ماهی الزامی است و افزود: «سرانه مصرف گوشت ماهی در ایران اکنون نزدیک به ۱۴ کیلوگرم در سال است و باید افزایش یابد تا جایگاه مصرف این محصول ارتقا اشکار کند.»
فتحی حل مشکلات تشکلهای حوزه شیلات و از بین بردن مانع ها تشکیل را از ماموریت های ستاد و کارگروههای تخصصی دانست و نظر داد کارگروهی با مسئولیت سازمان شیلات و شراکت حوزه بازرگانی و تشکلها برای بازدید و فراهم نهادههای مورد نیاز این قسمت تشکیل شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در آخر او گفت: «بیشترین منفعتگیری از ظرفیت تشکلها در دوره جاری وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و این روال باید ادامه اشکار کند.»
دسته بندی مطالب
منبع