[ad_1]
به گزارش دلچسب
منصوری در یکی از تازه ترین پروژههای تیونینگ خود، به سراغ لامبورگینی اونتادور اولتیما رودستر رفته است. این مدل که مدتی است از خط تشکیل خارج شده است، اکنون فرصتی مجدد برای حیات دارد. این پروژه با نام نسخه دمشق (Damask Edition) شناخته میشود و امکان پذیر توسط یک علاقهمند به لامبورگینی و ساکن سوریه خواست داده شده باشد.
لامبورگینی اونتادور منصوری ظاهری همانند به مدل جدیدتر هوراکان استراتو (Sterrato) دارد. این شباهت بهخصوص در دماغه ماشین قابل تشخیص است. اونتادور منصوری دارای یک جداکننده ضخیمتر، گلگیرهای جلو تجهیزبه دریچه هوا و یک کاپوت تازه است. رکابهای جانبی مطرح تازهای دارند و تزئینات جدیدی برای دریچههای هوا تکه عقب نیز در نظر گرفته شده است.
در تکه عقب لامبورگینی اونتادور اولتیما رودستر، یک بال بزرگ و دیفیوزر جدیدی را نیز میبینیم که توسط منصوری به این ماشین اضافه شدهاند. گلگیرهای عقب نیز کشیدهتر شدهاند. لولههای اگزوز تازه و رینگهای تازه نیز از دیگر تغییرات ظاهری اونتادور منصوری به حساب میآیند.
دیگر تغییرات لامبورگینی اونتادور منصوری
کالیپرهای ترمز اونتادور اولتیما رودستر بعد از تیونینگ منصوری به رنگ زرد تیره درآمدهاند و امکان پذیر از جنس برنز ساخته شده باشند. علاوهبراین، به نظر میرسد اونتادور منصوری دچار افت ارتفاع شده است و اکنون به زمین نزدیکتر است. به این علت برخی اصلاحات نیز روی شاسی ماشین اعمال شدهاند. درون کابین اونتادور اولتیما رودستر نیز رد پای منصوری را میتوان دید. این ماشین به روکش چرم آلکانترا، تزئینات فیبرکربنی و پلاکهای مخصوص منصوری تجهیزاست.
نسخه استاندارد لامبورگینی اونتادور اولتیما رودستر، شتاب صفرتاصد ۲.۹ ثانیه داشت. بااینحال منصوری ادعا میکند که شتاب صفرتاصد نسخه تیون شده ۲.۸ ثانیه است. حداکثر شدت این ماشین بعد از تیونینگ بدون تحول باقی مانده و هم چنان ۳۵۵ کیلومتربرساعت است. حداکثر راندمان لامبورگینی اونتادور اولتیما رودستر بدون تیونینگ، ۷۶۹ اسببخار قوت و ۷۲۰ نیوتنمتر گشتاور می بود. تا این مدت اشکار نیست نسخه منصوری چه راندمانی را اراعه میدهد و آیا قسمت فنی این ماشین نیز دستکاری شده است یا خیر.
دسته بندی مطالب