[ad_1]
به گزارش دلچسب
معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه:حمایتاز گردش آزاد اطلاعات و خبررسانی شفاف از رسالتهای مهم مجموعه معاونت رسانهای به شمار میآید.
خبرگزاری موج
، محمدرضا نوروزپور که در نشست شورای روابط عمومیهای صنعت بیمه سخن میاو گفت با اظهار این نوشته افزود: ماهیت رسانههایی که قصدی غیر از خبررسانی دقیق و خبررسانی سالم دارند باید برای همگان افشا شود تا از منافع ملی و حریم رسانههای رسمی به درستی صیانت شود.
معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح مرزهای «نقد اصولی» و «باجگیری» در فضای رسانهای، خاطرنشان کرد: نشاندادن نقاط ضعف سازمانها و انتقاد از کارکرد ناصحیح برخی مدیران به مفهوم باجخواهی نیست و باید مرزهای رسانههای مننقد و باجنیوزها اشکار شود.
نوروزپور از آمادگی مجموعه معاونت امور رسانهای و تبلیغات برای برخورد قانونی با رسانهنماها خبر داد و او گفت: اگر دلایل و مستندات کافی در خصوص رسانهنماهای باجگیر در اختیار ما قرار بگیرد، هیأت نظارت با قوت و قاطعیت داخل عمل خواهد شد.
وی در ادامه به شرایط اقتصادی سرزمین از اهمیت نگه داری ارامش مجموعههای اقتصادی، اشاره کرد و او گفت: شکنندگی صنعت بیمه در حوزه اعتمادسازی، الزام یکپارچگی، همافزایی و غیرت صنفی بین همه ارکان صنعت بیمه را بیشتر از پیش، یادآور میشود.
وی از مدیران روابط عمومیها خواست تا در تعامل های ارتباطی خود مصالح کلی نظام بیمهای سرزمین را در نظر داشته باشند و از تمرکز بر منافع شرکتی، پرهیز کنند.
نوروزپور از رسانههای معتبر و رسمی به گفتن با اهمیت ترین منبع های خبری در سرزمین یاد کرد و اظهار داشت: خبررسانی مستمر در خبرگزاریهای رسمی و روزنامههای معتبر، اثرات منفی رسانهنماها را بیتاثییر خواهد کرد.
گفتنی است در این نشست، دکتر جواد گودرزی مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز در خصوص آخرین حالت خبررسانی در صنعت بیمه به مطرح دیدگاههای خود پرداختند.
دسته بندی مطالب
[ad_2]منبع