یوتوب پادشاه حوزه استریم محتوا در ماه ژانویه ۲۰۲۴ شد

[ad_1]

در ماه ژانویه ۲۰۲۴، یوتوب در حوزه استریم ویدیو به رکوردی دلنشین دقت دست یافت. این شرکت موفق شد برای دوازدهمین ماه متوالی، رتبه اول بیشترین تماشای ویدیو (۸.۶ درصد) را به‌دست آورد. جایگاه دوم با ۷.۹ درصد متعلق به نتفلیکس می بود.

به نقل از Techspot و به نقل از شرکت Nielson، یوتوب در رقابت با سرویس‌های مشهور و قدرتمندی همانند نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، Hulu و Disney پلاس توانست این پیروزی را کسب کند.

یوتوب محبوب‌ترین روش برای تماشای برنامه‌ها است

با دقت به داده‌های آماری مربوط به ماه ژانویه قبل، استریمینگ محبوب‌ترین سرویس تماشای محتوا در ژانویه می بود که ۳۶ درصد از کل بازار تماشای ویدیو را راه اندازی می‌داد. «تماشای تلویزیون‌های خانگی» با ۲۷.۹ درصد در رتبه دوم و «پخش زنده» با ۲۴.۲ درصد در رتبه سوم می بود. قسمت «دیگر» با ۱۱.۸ درصد که شامل منبع های غیرقابل اندازه‌گیری همانند محتواهای روی دیسک و موارد شبیه می‌بشود، در رتبه آخر قرار داشت.

ژانویه ماهی بی‌سابقه از نظر مقدار تماشای تلویزیون به شمار می‌رفت. بخشی از این قضیه به علت آب‌وهوای سرد و مسابقات فوتبال آمریکایی (NFL) می بود. تا تاریخ ۱۳ ژانویه، مجموعاً ۴۰.۷۸ میلیارد دقیقه از برنامه‌ها و فیلم‌های گوناگون استریم شده می بود اما مسابقات فوتبال آمریکایی نیز ۳۸.۸ میلیارد دقیقه را به خود تعلق دادند.

در ماه جاری میلادی (فوریه) هم مسابقات ورزشی گوناگون و فصل تازه تعداد بسیاری از سریال‌ها از راه می‌رسند. به این علت به گمان زیادً در این ماه رشد آمار دور از انتظار نخواهد می بود.

[ad_2]
منبع

پیشنهاد ما به شما

لامینه یامال

لامینه یامال به بیماری لاعلاج مبتلا شد_دلچسب

[ad_1] به گزارش دلچسب لامینه یامال، توانایی استثنایی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، در حالی …